joi, 1 mai 2008

20 de mii de leghe...

recent, mi-a ajuns la urechi, "pe surse", că cineva din media a schimbat patronul şi s-a ales cu nici mai mult, nici mai putin, de 20 000 de euro lunar salariu. nu spun cine, persoană importantă în prag de alegeri - cineva pe care e bine să îl ai aproape în această perioadă, face foarte bine la moral. şi la spell points.

prima reacţie, a fost: "nu se poate! nu există aşa ceva!". după dezbaterea cu "sursele" (e posibil, nu e posibil) mi-a mai trecut din şocul sumei şi am ajuns la dilema partizană de a hotarî: e o sumă care nu se justifică pentru nimeni sau "bravo jurnalistului că i-a primit!".

i choose not to choose! doar să spun încet...vreau şi eu:D!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Da, şi Pătruleasa care are un ruşinos salariu de mii de euro pe lună ... de kkt zic, nu ştiu cine-i personajul vostru, dar eu vreau să mă fac prezentatoare de sport, să stau să o frec zilnic, să citesc promptere, şi să mă coafez, machez, masez, pe gratis...şi mai dă-l naibii de creier că nu foloseşte la nimic.

Cristina spunea...

da, trist ca toata lumea spune, imposibil, cand aude suma, dar esca, stoiceasca si alte mutrisoare pe ecran...fac cam acesti bani..

Anonim spunea...

Păi stai aşa, că vorbim de două chestii diferite, oricât de nasol ar suna, feţele oamenilor ăstora merită banii, pentru că fac audienţă, iar în unele cazuri a se înţelege esca, răduleasca şi chiar teo, mutrele fac audienţă, deci bani, deci costă ele în sine mulţi bani...nu pot să înţeleg însă cine ar putea lua bani ăştia doar pentru că e deştept, sau pentrui că are surse, sau...poate doar să fie plătit să tacă...asta ar fi o explicaţie, altfel, profesional e imposibil să ţi se dea ţia bani, că doar nu eşti bill gates al tv-ului

Anonim spunea...

Iar în privinţa pisi-urilor de ecran deja mi-am exprimat frustrarea...

Cristina spunea...

aici eu vad o discrepanta intre cei care sunt interfata si cei care creeaza substanta. nici unii nici ceilalti nu pot sa functioneze separat. si cu toate acestea...diferenta la bani e considerabila.

i wish i'll be bill gates in something, anything!